- Дефінітивний аналіз поняття «толерантність»
- Нетерпимість та її прояви
- Кордони толерантності
- Діалог як форма вияву толерантності
- Толерантна та інтолерантна особистість
- Стереотипи і упередження та їх вплив на толерантні стосунки
- Формування у молодого вчителя навичок толерантної поведінка
- Толерантна поведінка молодого вчителя в полікультурному суспільстві
- Складіть модель поведінки толерантного вчителя
Очікувані результати
знання:
o Сучасних підходів до формування толерантності;
o Багатоаспектності поняття «толерантність»;
o Важливості формування толерантної особистості;
o Шкільних стереотипів та упереджень.
вміння:
o Толерантно поводитися;
o Корегувати власні кордони толерантності й нетолерантності;
o Контролювати вплив стереотипів;
o Запобігати формуванню упереджень;
o Сприймати відмінності
o Критично оцінювати ситуацію.
установки до:
o Лідерства;
o Адаптивності;
o Визнання відмінностей;
o Соціальної справедливості;
o Партнерства.
Типи дидактичних та методичних матеріалів
а) практичне завдання;
б) самостійна робота;
в) завдання для роботи а малих групах;
г) анкетування;
д) завдання проективно-конструювального плану;
е) тести.
Немає коментарів:
Дописати коментар